Student 2024

Vi hälsar alla våra studenter varmt välkomna till Realgymnasiets studentdag fredagen den 14 juni 2024. Anhöriga är välkomna att besöka utspringet från restaurang Oliver Twist. Läs programmet nedan..

Det finns inga aktiviteter att visa just nu.

Program för studentdagen

9.15 Studenterna hälsas välkomna i skolan för mingel och trevligheter.

9.15 Gruppfotografering genomförs av Exakta foto i skolan. Vid vackert väder kommer gruppfotot att tas uppe vid klocktornet samma tid. Vi har även en fotograf på skolan för individuella bilder.

11.25 Gemensam promenad med studenterna till teaterparken och restaurang Oliver Twist.

11.45 Lunch på restaurang Oliver Twist.

14.10 Utspring från restaurang Oliver Twist.

14.45 Gemensam promenad från Teaterparken till Stora torget och stadshustrappan.

15.00 Samtliga Nyköpings studenter samlas på stora torget.

15.45 Kortege startar från Nicolaiskolan.

Tänk på att studentdagen är en vanlig skoldag – att dricka alkohol eller vara berusad är förbjudet. Påverkade elever kommer inte att få delta i skolans studentfirande.

Vi hoppas på en toppendag med strålande sol och önskar våra studenter lycka till i framtiden!

Med vänlig hälsning,

David Bechtel