Kommande aktiviteter i Eskilstuna

Prova på en riktig skoldag tillsammans med våra elever!

Var med i undervisningen och känn av känslan på skolan en helt vanlig dag. Det är oftast efter en prova-på dag man får en känsla om att valet är rätt. Missa inte den chansen!

Vill du få inbjudan till våra prova på dagar? Fyll i formuläret så återkommer vi till dig. Här är länken

Hos hos kan du läsa följande utbildningar:

Plats Tid 1 september 2023 08:00 - 31 maj 2024 17:00

Har du anmält intresse hos oss?

Vi kommer skicka information och inbjudningar via sms till alla som anmäler sitt intresse. Det gäller inbjudningar till bl.a. att ”Prova på-dagar”, öppet hus mm.

Här är länken.

Att du fyller i intresseanmälan betyder inte att du binder dig att börja hos oss, utan är till för information endast.

Har du frågor om vår skola - kontakta oss på: 076-624 40 94 eller eskilstuna@realgymnasiet.se

Hur ser djurrummet ut?

Vi finns även på Google street view. Gå en rundvandring i våra lokaler, helt själv, helt digitalt.