Aktiviteter med Realgymnasiet i Stockholm

Är du intresserad av att veta hur det är att gå på vår skola, träffa elever och personal, kanske testa på hur det är att gå någon av våra programfördjupningar mm, då är du välkommen att besöka oss på tex öppet hus, prova på dagar och skuggning under höstterminen samt vårterminen. Information om tider och datum finns här nedan! Hoppas vi ses!

Välkommen till Öppet Hus på Realgymnasiet Stockholm! 🎉

Onsdag 27 november kl. 18:00-20:00 slår vi upp dörrarna och bjuder in dig till en inspirerande kväll där du får upptäcka våra moderna utbildningar och unika miljöer.

Kom och träffa våra fantastiska elever, och få en inblick i våra utbildningar inom Hår- och makeupstylist 💄, Frisör ✂️, Djurvård 🐾, Hästhållning 🐴, Personbil - ProMeister 🚗, Hotell & turism - Strawberry 🏨, och Naturturism 🌲.

Du får möjlighet att se en av våra våningar, där vi har salonger 💇‍♀️, djuravdelning och se hur vi kombinerar teori med praktisk utbildning i verkligheten. Oavsett om du är intresserad av att arbeta med människor, djur, fordon eller inom turism, har vi något för dig!

Varmt välkommen till Realgymnasiet Stockholm – framtiden börjar här! ✨

Plats Trekantsvägen 3 (våning 4), 117 43 Stockholm Tid 27 november 2024 18:00 - 27 november 2024 20:00

Välkommen till Öppet Hus på Realgymnasiet Stockholm! 🎉

Lördag 7 december kl. 12:00-14:00 har vi vårt andra öppna hus och bjuder in dig till en inspirerande dag där du får upptäcka våra moderna utbildningar och unika miljöer.

Varmt välkommen till Realgymnasiet Stockholm – framtiden börjar här! ✨

Plats Trekantsvägen 3 (våning 4), 117 43 Stockholm Tid 7 december 2024 12:00 - 7 december 2024 14:00

Har du fyllt i vårt kontaktformulär?

Vi kommer skicka att information och inbjudningar via sms till alla som fyller i formuläret (intresseanmälan), det gäller inbjudningar till bl.a. att skugga en elev, prova-på dagar och öppet hus

Fyll i dina kontaktuppgifter här.

Att du fyller i formuläret intresseanmälan betyder inte att du binder dig att börja hos oss och du kan gå ur vår lista för att få sms när som helst.

Har ni frågor kring Öppet hus, våra Prova på-dagar eller annat som berör våra program är ni välkomna att kontakta vår kommunikatör Attis.
Ring, skicka SMS eller maila:
Ata-Han "Attis" Keskiner ata-han.keskiner@realgymnasiet.se 0721-85 39 32