Kommande aktiviteter i Sundsvall

Är du intresserad av vår skola inför ditt gymnasieval eller för att stötta någon annan som står inför gymnasieval? Då är du varmt välkommen att höra av dig för att få en egen skolvisning. Vi bokar in en tid då det passar dig. Det kan även vara innan utsatt startdatum om intresse finns. Hör av dig.

Plats Skolan Tid 8 april 2024 08:30 - 16 maj 2024 11:44

Skulle ditt gymnasieval kännas lättare om du fick bilda dig en egen uppfattning om hur utbildningen går till? I så fall kan du höra av dig så ser vi över möjligheterna för dig att få följa med under en skoldag eller del av en dag. Det kan även vara innan utsatt startdatum om intresse finns. Kontakta: Sofie Jansson via tel 072-185 39 43 eller sofie.jansson@realgymnasiet.se om ditt önskemål eller dina funderingar.

Plats På skolan / med på plats för respektive programfördjupning: ridhus/ Amnis hundhus/ utomhus / hotell Tid 8 april 2024 08:30 - 16 maj 2024 00:00

När du har funderingar kring vår skola eller våra utbildningar är du varmt välkommen att höra av dig till mig. Jag heter Sofie Jansson och jobbar, som kommunikatör, med att hjälpa elever som vill veta mer om oss och som kanske vill börja hos oss. Även  studie- och yrkesvägledare. vårdnadshavare och andra som stöttar i gymnasievalet är välkomna att höra av sig med sina funderingar samt att boka en tid för att se vår skola. Skriv ett sms, ett mejl eller slå en signal bara. Hopppas vi hörs och kanske ses! / Sofie ( & Tilly pomeranian som tidigare "jobbade" på Real men nu mer håller ställningarna i vårt hem).
e-post: sofie.jansson@realgymnasiet.se
tel: 072-185 39 43