Kommande aktiviteter i Sundsvall

Här fyller vi löpande på med datum för kommande aktiviteter.

Är du nyfiken på vår skola? Kom och fika, upplev våra lokaler, träffa elevambassadörer och personal. Du har möjlighet att ställa dina frågor om utbildningen och din framtid efter gymnasiet i lugn och ro. Du har tre spännande år framför dig om du väljer vår skola. Varmt välkommen!

Plats Skolan Tid 2 oktober 2024 17:00 - 2 oktober 2024 18:30

Passa på att besöka flera skolor under samma kväll. Titta in och fika, upplev våra lokaler, träffa elevambassadörer och personal. Du har möjlighet att ställa dina frågor om utbildningen och din framtid efter gymnasiet. Du har tre spännande år framför dig om du väljer vår skola. Varmt välkommen!

Plats Skolan Tid 27 november 2024 17:00 - 27 november 2024 20:00

Varmt välkommen!

Plats Skolan Tid 14 januari 2025 17:00 - 14 januari 2025 18:30

Har du funderingar kring gymnasievalet. Titta förbi i all enkelhet, känn in vår skola och ställ dina eventuella frågor. Varmt välkommen!

Plats Skolan Tid 5 februari 2025 17:00 - 5 februari 2025 18:30

När du har funderingar kring vår skola eller våra utbildningar är du varmt välkommen att höra av dig till mig. Jag heter Sofie Jansson och jobbar, som kommunikatör, med att hjälpa elever som vill veta mer om oss och som kanske vill börja hos oss. Även  studie- och yrkesvägledare. vårdnadshavare och andra som stöttar i gymnasievalet är välkomna att höra av sig med sina funderingar samt att boka en tid för att se vår skola. Skriv ett sms, ett mejl eller slå en signal bara. Hopppas vi hörs och kanske ses! / Sofie ( & Tilly pomeranian som tidigare "jobbade" på Real men nu mer håller ställningarna i vårt hem).
e-post: sofie.jansson@realgymnasiet.se
tel: 072-185 39 43