Träffa oss på Realgymnasiet i Malmö!

Missade du våra prova-på dagar och Öppna Hus?

Missade du våra aktiviteter men skulle vilja besöka oss? Det är lugnt, du är varmt välkommen att besöka oss ändå!

Vill du komma och besöka skolan, se våra lokaler, vara med i undervisningen eller bara säga hej? Kontakta vår kommunikatör så ordnar vi det!

Vår kommunikatör heter Amanda och här nedan hittar du hennes kontaktuppgifter

Amanda Lindborg
Mail: amanda.lindborg@realgymnasiet.se

Under våren kommer vi att erbjuda fler prova på aktiviteter och öppna hus så håll utkik här, datum kommer att publiceras här inom kort.

Missa ingenting!

Vill du få inbjudan till prova-på dagar och öppna hus? Fyll i formuläret så återkommer vi till dig. Här är länken

Plats Tid 1 mars 2024 14:06 - 31 maj 2024 14:06

Gillar du äventyr och naturupplevelser? Kan du tänka dig att jobba med ledarskap och människor? Kom och utbilda dig hos oss mot naturturism och bli attraktiv i en spännande framtidsbransch! Du får leda, guida och handleda människor inom olika naturupplevelser och äventyrsaktiviteter. Med en ny certifiering inom naturguidning blir du yrkesfärdig naturguide och attraktiv för en mängd roller inom den växande näringen. Andra exempel på diplomeringar på Naturturism är höghöjdsbana, alpin skidåkning, klättring, eller paddling.

Nu kan du prova hur det är att vara elev på Naturturism under en dag i det gröna!

När: 3 Maj 9-15.30

Var: Samling på skolan inför avfärd ut

Material: Kläder för rörelse utomhus.

Mat: Bjuder vi på!

Anmälan: Via mail (amanda.lindborg@realgymnasiet.se) eller sms (+46733260378)

PROGRAM: Naturbruksprogrammet STUDIEVÄGSKOD: NBNAT INRIKTNING: Naturturism EXAMEN: Yrkesexamen

Plats Samling på Skolan Tid 3 maj 2024 09:00 - 3 maj 2024 15:30

MISSA INGENTING! Få information direkt till dig!

Nedan ser du våra tillfällen för att träffa oss. Vill du få en personlig inbjudan till våra aktiviteter på SMS? Vi kommer ha prova på-dagar för våra utbildningar, Q&A, öppet hus, m.m.

Klicka på länken och fyll i intresseanmälan så återkommer vi till dig!

Här är länken!

Boka in en skuggning

Är du intresserad av hur det är att vara elev på skolan? Du som går i årskurs 9 kan boka in att skugga en elev en dag. Skicka ett mail till amanda.lindborg@realgymnasiet.se och berätta vilken inriktning du hade velat skugga så bokar vi in en dag!