Kommande aktiviteter i Göteborg

Välkommen till Realgymnasiet i Göteborg! Vi är otroligt glada att få välkomna dig till vår skola och till Realgemenskapen! Att du har blivit antagen till vår skola är en fantastisk bedrift och ett tecken på ditt hårda arbete och engagemang. Vi ser fram emot att få vara en del av din resa mot en framtid fylld av möjligheter och framgång. I början av augusti kommer alla elever som blivit antagna och tackat ja i årskurs 1 att bli inbjuda till ett välkomstsamtal med våra mentorer. Håll utkik i brevlådan under sommaren för mer information! Vi ses till hösten!

Plats Realgymnasiet, Pusterviksgatan 9 413 01 Göteborg Tid 5 augusti 2024 00:00 - 9 augusti 2024 00:00

Ses vi på Gymnasiemässan i Göteborg i oktober? Gymnasiemässan pågår i tre dagar och vi kommer att vara på plats för att prata om våra utbildningar. Ni kommer få träffa våra lärare och elevambassadörer som kommer att svara på alla era frågor. Mer info kommer inom kort!

Plats Svenska Mässan Göteborg Tid 8 oktober 2024 09:00 - 10 oktober 2024 00:00

MISSA INGENTING! Få information direkt till dig!

Vill du få en personlig inbjudan till våra aktiviteter på SMS?

Klicka på länken och fyll i intresseanmälan så återkommer vi till dig!

Här är länken!