Välkommen till Realgymnasiet i Karlstad!

Vad kan du läsa i Karlstad?

Infokväll

14 oktober 2020
Infokväll

Utbildningarna vi erbjuder i Karlstad är:

- Sällskapsdjur & Djursjukvård
- Ridning
- Hund
- Natur & äventyr

Självklart kommer vi följa folkhälsomyndighetens rekommendationer och därför har vi valt att dela upp infokvällen där man får börja med att lyssna på en genomgång om skolan och om våra utbildninga, eller så börjar man med att träffa elever och lärare, sen byter man. Syftet med detta är att minimera antal besökare på en och samma yta.

Tid: Onsdag 21 oktober kl. 18:00 - 20:00
Plats: Karlstad CCC, adressen är Tage Erlandergatan 8A, klicka här för vägbeskrivning

Ni hjärtligt välkomna att träffa oss och se hur det är att vara elev på Realgymnasiet. Ta gärna med en kompis eller förälder och kom, vi ser fram emot att träffa dig! Vi bjuder på fika.

Fyll i intresseanmälan så skickar vi inbjudan och mer information på SMS. Här är länken

Välkommen!

MISSA INGENTING!

Vill du få en personlig inbjudan till våra aktiviteter på SMS? Vi kommer ha prova på-dagar för våra utbildningar, Q&A, öppet hus, m.m.

Klicka på länken och fyll i intresseanmälan så återkommer vi till dig!

Här är länken