Välkommen till Realgymnasiet i Sundbyberg!

Vad kan du läsa i Sundbyberg?

Upptäck Möjligheten att börja om på Realgymnasiet i Sundbyberg!

26 april 2024

Känner du att du inte hamnat rätt på ditt gymnasium? Ingen stress! Hos oss på Realgymnasiet i Sundbyberg kan du börja om och göra årskurs två till en nystart! Vi har några platser kvar i årskurs två och välkomnar dig till en spännande resa mot din framtid.

Upptäck Möjligheten att börja om på Realgymnasiet i Sundbyberg!

På Realgymnasiet i Sundbyberg tror vi på att varje elev förtjänar en miljö där de kan trivas och utvecklas till sin fulla potential. Med vår fokuserade och anpassningsbara undervisning kan du få en personlig utbildning som matchar dina mål och intressen. Våra lärare är dedikerade till att ge dig den vägledning och support du behöver för att lyckas. Därför vill vi erbjuda dig möjlighet att byta till oss inför årskurs två. Kanske har du börjat gymnasiet och känner att du inte hamnat rätt eller så är du vårdnadshavare som ser att just din ungdom inte trivs, gör bytet redan inför skolstart 2024.

Vår kommunikatör, Madicken Folke, står redo att svara på alla dina frågor och hjälpa dig att komma igång med din ansökan. Kontakta henne på 070-840 25 60 eller via e-post på Madicken.Folke@realgymnasiet.se för att få mer information om hur du kan börja din nya utbildningsresa hos oss redan i augusti.

Ta kontroll över din framtid och ge din utbildning en nystart på Realgymnasiet i Sundbyberg. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår gemenskap av lärande och upptäckter!