Välkommen till Realgymnasiet i Sundbyberg!

Vad kan du läsa i Sundbyberg?

Antagningsbeskedet är här!

4 juli 2023

Idag kom antagningsbeskedet för elever som söker till gymnasiet i stor Stockholm till hösten.

Antagningsbeskedet är här!

Madicken Folke Kommunikatör

Grattis till alla er som har fått era antagningsbesked för gymnasieskolan i Stockholm! Det är ett spännande steg i er utbildningsresa, och det är helt normalt att känna både förväntan och kanske lite nervositet inför att välja rätt gymnasium.

Kom ihåg att det är okej att ställa frågor och söka råd från familj, vänner och lärare när ni funderar över ert val. Att göra ett välgrundat beslut inför gymnasievalet är viktigt för att hitta det program och den skola som passar just dina intressen och mål bäst.

Ni är inte ensamma i den här processen, och det finns många resurser tillgängliga för att hjälpa er. Utöver att prata med nära och kära, kan ni också utforska skolornas webbplatser eller kontakta skolorna för att få svar på alla era funderingar.

Tveka inte att nå ut till mig, Madicken på Instagram DM (Realgymnasietsundbyberg) eller via telefon på 070 840 25 60 om ni har några frågor eller bara vill prata om era gymnasieval. Jag finns här för att stödja er och hjälpa till på bästa sätt jag kan.

För att se andra viktiga datum så som reservantagning, går ni in på Antaging.se