Välkommen till Realgymnasiet i Linköping!

Vad kan du läsa i Linköping?

Funderar du på gymnasiet? Kom och träffa oss!

13 september 2021

Vi planerar för öppet hus, elev för en dag och personliga visningar och du är inbjuden.

Funderar du på gymnasiet? Kom och träffa oss!

I skrivande stund verkar det som om vi äntligen kan få hälsa dig välkommen till oss på riktigt. Det tycker vi känns hur kul som helst.

Vi har planerat för olika aktiviteter under hösten. Och beroende på vad du föredrar och vilket program du är intresserad av är det bara att vraka och välja. Klicka här för att komma till alla aktiviteter!

Öppet hus

Dörren till skolan är öppen och vi är redo att visa dig runt i vår fina skola. Du får träffa elever, lärare och mentorer. Självklart bjuder vi på fika!

Personlig visning

Föredrar du en personlig visning framför öppet hus? Då kan du boka en egen tid för personlig visning av skolan.

Elev-för-en-dag

Att komma på "Elev-för-en-dag" är ett superbra sätt att få mer koll på hur en skoldag kan gå till. Du träffar elever och lärare inom programmet du är intresserad av.

Hoppas vi ses!