Välkommen till Realgymnasiet i Gävle!

Vad kan du läsa i Gävle?

Träffa oss på våra aktiviteter!

Alla aktiviteter

Jullov och terminsstart 2024

20 december 2023

Vi önskar alla men framförallt våra elever en God Jul och ett Gott Nytt År! Vi ses återigen den 9/1 då läser alla enligt schema. Vårterminens första dag den 8/1 är studiedag.

Jullov och terminsstart 2024

Behöver du kontakta oss under jullovet tänk på att många i personalgruppen är lediga så det kan ta tid innan du får svar.

Brådskande ärenden besvaras av rektor Anna på: anna.giljamnilsson@realgymnasiet.se

Vill du nå oss via sociala medier under lovet så jobbar vi i "jullovstempo" och besvarar eventuella meddelanden inom 72 timmar.

Vi vet samtidigt att det är många som sitter på frågor i stundande gymnasievalstider. Vi ska göra vårt bästa för att svara så fort som möjligt på dina frågor som du har inför ditt val. Kontakta skolans kommunikatör jessica.wennerstrom@realgymnasiet.se