Välkommen till Realgymnasiet i Borås!

Vad kan du läsa i Borås?

Tack vare att jag läser på Realgymnasiet kan jag blanda mina intressen som är ridsporten och foto.

8 november 2019

Hej Mitt namn är Wilma Habermann och jag läser utbildningen Häst på Realgymnasiet i Göteborg.

Nu är jag hemma efter min specialvecka, alla vi elever på Realgymnasiet får chansen att ha en eller flera specialveckor varje år. Den här veckan fick jag och mina klasskompisar chansen att få träna för elittränare som Anna Emanuelsson och Stefan Jansson. Tack vare min skola har drömmen att träna för en elittränare blivit verklighet.

Mina dagar under specialveckan har varit toppen, det har varit många intryck och jag är tacksam att jag fick chansen att utvecklas ännu mer inom ridsporten.

Jag har två stora intressen i livet just nu, ett är hästsporten och den andra är att fotografera. Jag är så nöjd med mitt gymnasieval, tack vare att jag läser på Realgymnasiet kan jag blanda mina intressen som är ridsporten och foto.

Jag kan verkligen rekommendera min skola för andra.

Hoppas vi ses!☺️

Wilma

Här är länken till mina bilder och kontakta mig om ni vill att jag ska fota hos er:

Mina bilder