Sundbyberg

Välkommen till Realgymnasiet i Sundbyberg!

Vad kan du läsa i Sundbyberg?

Välkommen till Realgymnasiet i Sundbyberg!

Vi erbjuder utbildningar inom Naturbruksprogrammet med inriktningar Djurvård och Hästhållning. Inom dessa kan du fördjupa dig inom Hund, Sällskapsdjur & Djursjukvård, Ridning och Islandshäst!

Börja årskurs två hos oss!

Känner du att du inte hamnat rätt på ditt gymnasium? Igen stress. På Realgymnasiet i Sundbyberg välkomnar vi alla med öppna armar till en miljö där du kan blomstra och uppnå dina fulla potential. Vi förstår vikten av att känna sig bekväm och motiverad för att lyckas i skolan. Därför erbjuder vi en nystart för dig som känner att du behöver det. Med en liten grupp och personlig uppmärksamhet kan du börja om på rätt spår och ta kontroll över din utbildning.

Ta steget mot en spännande framtid redan i augusti och låt oss hjälpa dig på din resa mot framgång! Kontakta vår kommunikatör Madicken idag för att ta reda på mer om våra sista platser till årskurs två på Realgymnasiet i Sundbyberg. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår gemenskap!

Kontaktuppgifter till kommunikatör:

Madicken Folke, 070-840 25 60 eller madicken.folke@realgymnasiet.se

Vi har ett starkt samarbete med branschen

Alla våra utbildningar bygger på verkliga, uttalade behov i svenska tillväxtbranscher och de genomförs i nära samarbete med de bästa inom varje bransch. Här i Sundbyberg samarbetar vi bland annat med Överby ridskola, Örnäs islandshäst, Skansen, Bögs gård och Solna/Sunbyberg brukshundklubb.

Våra utbildningar i Sundbyberg

3 snabba om Real i Sundbyberg