Kommande events i Örebro

Varmt välkommen att testa på utbildningen Naturturism!

Vi samlas vid skolan klockan 08:30. Sedan åker vi tillsammans till Ånnaboda där vi kommer att köra mountainbike. Vi avslutar med att laga mat i naturen för att sedan åka tillbaka till skolan.

Anmäl dig genom att sms:a vår kommunikatör Jakob på 0730843260 med ditt namn, eventuell allergi och vilken grundskola du går på. Exempelvis: "Jonas, ingen allergi, Navet". Anmälan är mottagen när du får ett svar!

Hoppas vi ses!

Plats Samling Aspholmsvägen 4 (Realgymnasiet Örebro) Tid 24 april 2024 08:30 - 24 april 2024 12:30

Plats Tid 1 maj 2024 09:08 - 2 maj 2024 09:08

Har du fyllt i intresseanmälan hos oss?

Vi kommer skicka information och inbjudningar via sms till alla som fyller i intresseanmälan, det gäller inbjudningar till bl.a. att skugga en elev, prova på-dagar och öppet hus

Här är länken

Att du fyller i intresseanmälan betyder inte att du binder dig att börja hos oss och du kan gå ur vår lista för att få sms när som helst.

Kontakta oss gärna om du har några frågor!
orebro@realgymnasiet.se