Dogman - en grossist med djurbutiker på fler än 20 orter i Sverige. De flesta butiker har hundsalong och "Gör-det-själv-spa" och aktiveringsytor (agilitybana m.m.).

Vi vet att det personliga intresset är den allra starkaste drivkraften för ett roligt, utvecklande och meningsfullt lärande. Därför har vi skapat en skola där intresse och kunskap går hand i hand. Tillsammans med Dogman kan vi säkerställa att Realgymnasiets elever får lära av det bästa i branschen.

Under din APL kan du få sköta om djuren i butiken, hantera produkter och möta kunder. Om du har godkänd APL hos Dogman garanteras du att komma på jobbintervju vid utannonserade tjänster inom koncernen.

Vi ska gemensamt verka för elevens bästa under deras utbildningstid och ge dem optimala förutsättningar att vara anställningsbara efter avslutat gymnasium. Vi är jätteglada över vårt nya samarbete med Dogman

Anneli Larsson VD för Lärande Partner