Öppet hus

Välkommen till vårt Öppet hus 19 april

Är du intresserad av att studera på Realgymnasiet i Sundbyberg och vill träffa våra lärare och elever?

Vill du veta mer om våra utbildningar och hur det är att studera hos oss? Våra elever och lärare kommer att visa dig runt på vår skola och berätta allt du behöver veta om våra utbildningar. Du kommer få chansen att se skolan och hur vi har det och ställa dina frågor, du kommer också få träffa vår rektor, våra lärare och våra elevambassadörer

Tid och plats

Tid: Torsdag 19april mellan kl 17:30 - 19:30
Plats: Adressen till skolan är Hallonbergsplan 5, Sundbyberg .

Klicka här för karta och vägbeskrivning

Realgymnasiet i Sundbyberg erbjuder fem utbildningar.

Kvällens upplägg:

• Presentation av skolan
  • Frågestund.
  • Presentation av våra utbildningar av lärare och elever.
  • Fika

Ni hjärtligt välkomna att träffa oss och se hur vi det är att vara elev på Realgymnasiet. Ta gärna med en kompis eller förälder och kom, vi ser fram emot att träffa dig! Vi bjuder på fika.

Välkommen!

Hitta till oss

Adressen till skolan är Hallonbergsplan 5, Sundbyberg

Klicka här för karta och vägbeskrivning

MISSA INGENTING!

Vill du få inbjudan till vårt öppet hus? Vi kommer ha andra aktiviter som prova på-dagar för våra utbildningar, Q&A, m.m.

Klicka på länken och fyll i formulären så skickar vi inbjudan till dig!

Här är länken